Hotline: 021.203.61.15 (L-V 09:00 - 18:00)

În această perioadă, fiecare cent obținut prin MagicSHOP este folosit pentru a sprijini personalul medical și pacienții din spitale cu produse de protecție și aparatură medicală, prin Fondul de Urgență pentru Spitale al Asociației Magic — pentru a putea a traversa această perioadă critică, în care sistemul nostru sanitar este supus unor presiuni enorme. În general, fondurile sunt direcționate către toate proiectele pe care le desfășurăm pentru a sprijini pacienții cu boli grave și familiile acestora.

Comenzi:

Pot comanda și telefonic?

Din păcate, nu se pot plasa comenzi telefonice deoarece singura modalitate de plată este plata prin card. De aceea, te rugăm să intri pe site-ul www.magicshop.ro și să plasezi comanda cu produsele preferate.

Pentru a putea cumpăra de pe site, trebuie să îmi creez un cont?

Nu e musai, dar dacă vrei să beneficiezi de toate facilitățile pe care ți le punem la dispoziție, da. Și e ușor 🙂 tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de ”Contul meu” din bara de sus a site-ului și să completezi informațiile de la secțiunea ”Înregistrare”.

Există o valoare minimă a comenzii?

Nu, dar dacă ai o comandă de minim 200 de lei ai livrarea gratuită 🙂 

Există o valoare maximă a comenzii?

Cerul e limita binelui pe care îl poți face. 

Cum pot vizualiza comenzile mele anterioare?

Pentru a vedea tot istoricul comenzilor tale, este necesar să îți creezi cont. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de ”Contul meu” din bara de sus a site-ului și să completezi informațiile de la secțiunea ”Înregistrare”.

Sunt acceptate și comenzi internaționale?

Din păcate, încă nu sunt acceptate comenzile internaționale. 

Ce fac dacă articolul dorit nu mai este pe stoc?

Monitorizăm constant stocurile pentru a ne asigura că toate produsele îți stau la dispoziție. Dacă totuși nu ai găsit produsul preferat, scrie-ne un mail, la [email protected], prin care îți exprimi dorința de a reintroduce în stoc un articol, iar noi o vom face, dacă este posibil. 

Ce se întâmplă după ce finalizez comanda?

Vei primi un mail de confirmare și apoi rămâne doar ca între 3 și 5 zile lucrătoare să primești comanda ta.

Important: În perioada pandemiei pot exista întârzieri și termenul de livrare se poate prelungi la 5-10 zile lucratoare.Vă mulțumim pentru înțelegere! 

Pot comanda de pe dispozitive mobile?

Sigur. Site-ul este accesibil de pe toate tipurile de dispozitive. 

Plată:

Ce metode de plată sunt acceptate?

Poți folosi cardul bancar (de credit sau de debit) pentru a plasa o comandă. În momentul de față nu putem livra cu opțiunea de plată ramburs. 

Când și cum voi primi factura?

Factura este trimisă automat pe adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în procesul de plasare a comenzii, în momentul în care comanda este expediată spre tine prin curier. 

Se poate întocmi factura cu datele companiei mele?

Sigur, factura se poate emite atât pe persoană fizică, cât și pe persoană juridică. 

Cum se menționează în factură TVA ?

MagicSHOP nu este plătitor de TVA, de aceea nu se aplică TVA pentru produsele de pe site.

Primesc o confirmare de încasare a plății?

Sigur. Operatorul de plăți euplatesc.ro îți va trimite un mail cu toate detaliile financiare.

Livrare:

Care sunt costurile de transport?

Pentru comenzi mai mari de 200 lei livrarea este inclusă în cost.

 

Costurile de transport variază în funcție de localitatea în care trebuie să se livreze comanda, după cum urmează:

Expediții în București:

15 lei 

Expediții în țară:

18 lei

Care este termenul de livrare?

3-5 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii.

Important: În perioada pandemiei pot exista întârzieri și termenul de livrare se poate prelungi la 5-10 zile lucratoare.Vă mulțumim pentru înțelegere! 

Cum îmi pot urmări comanda?

În momentul în care comanda ta este preluată de curier, vei primi un  e-mail care conține factura și numărul de AWB aferent comenzii tale. Cu acest număr poți urmări exact când va sosi comanda dacă intri pe site-ul lor să verifici statusul livrării, sau dacă iei legătura cu cei de la Fan Courier, sau te putem ajuta noi dacă ne dai numărul comenzii/AWB-ul pentru a identifica în sistem.

Retur:

Cum trimit un retur?

MagicSHOP este magazinul de bine și binele e cu atât mai bun dacă îl împărtășim cu cei din jur. Dacă produsul nu ți se potrivește, te încurajăm să îl dăruiești unui prieten drag, cu care să împarți magia. În cazul în care nu vrei, ne poți returna produsul. De asemenea, dacă produsul este deteriorat sau are un defect de fabricație, ni-l poți returna.

În această perioadă, fiecare cent obținut prin MagicSHOP sunt folosite pentru a sprijini personalul medical și pacienții din spitale cu produse de protecție și aparatură medicală, prin Fondul de Urgență pentru Spitale al Asociației Magic — pentru a putea a traversa această perioadă critică, în care sistemul nostru sanitar va fi supus unor presiuni enorme. 

În general, fondurile direcționate către toate proiectele pe care le desfășurăm pentru a sprijini pacienții cu boli grave și familiile acestora. 

Pași:

  1. Scrie pe o foaie motivul returului și codul de comandă (cel tipărit sub codul de bare de pe eticheta din interiorul coletului). 
  2. Foaia, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi trebuie să ajungă prin curier la SC OPEN PUBLIC SERVICE SRL- Otopeni, str. Drumul Gării Otopeni, nr. 3. jud. Ilfov, cod 075100. Nume destinar: Eugenia; Telefon destinatar: 0730600054. Îți recomandăm să folosești ambalajul inițial. 

NB: Costurile de transport pentru retur le vei acoperi tu, iar noi îți vom rambursa prețul produsului (minus costul transportului inițial către tine).

Dacă ai nevoie de ajutor, te rugăm să suni la call center-ul MagicSHOP 021.203.61.15 (L-V 09:00 – 18:00).

Excepție: În cazul cănilor, ne poți trimite doar o poză, împreună cu codul de comandă (cel tipărit sub codul de bare pe eticheta din interiorul coletului, nu AWB-ul), la [email protected]

Excepție 2: Pentru comenzile inițiale de peste 200 de lei, suportăm noi costul curierului pentru retur. Pentru asta, este nevoie să ne dai un mail la [email protected], unde să ne scrii adresa de la care vrei să fie ridicat produsul pe care îl returnezi, sau să ne suni la 021.203.61.15 (de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00) și să ne furnizezi aceleași informații. 

Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?

Reclamațiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face în următoarele moduri:

  1. Scrie-ne la contact@magicshop.ro , detaliază problema și anexează dovezile (poze etc).
  2. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

Vă asigurăm că vom răspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau feedback-ul dumneavoastră în maxim 48 ore, în zilele lucrătoare.

Ne dorim să rezolvăm cât mai rapid și ușor pentru toată lumea orice reclamație aveți și vom face tot ce ne stă în putere pentru a căuta cele mai bune soluții pentru dumneavoastră.

Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?

Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna și vei primi altul în schimb sau rambursarea sumei, la alegerea ta.

Care este termenul în care pot returna un articol?

Puteți returna orice produs în termen de 14 zile din momentul în care l-ați primit.

Trebuie să plătesc pentru retur?

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client. Returnarea produsului trebuie făcută prin intermediul unei firme de curierat rapid (aleasă de client). 

Excepție: Pentru comenzile inițiale de peste 200 de lei, suportăm noi costul curierului pentru retur. Pentru asta, este nevoie să ne dai un mail la [email protected], unde să ne scrii adresa de la care vrei să fie ridicat produsul pe care îl returnezi, sau să ne suni la 021.203.61.15 (de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00) și să ne furnizezi aceleași informații. 

Primesc o confirmare atunci când coletul de retur este primit?

Da, vei primi pe mail factura storno când îți vom face și rambursarea. 

Rambursarea include doar prețul produsului (scădem costul transportului inițial către tine). 

Pe ce adresă să trimit retururile?

SC OPEN PUBLIC SERVICE SRL- Otopeni, str. Drumul Gării Otopeni, nr. 3. jud. Ilfov, cod 075100. Nume destinar: Eugenia; Telefon destinatar: 0730600054

Pe ce cale îmi primesc înapoi banii?

Banii se vor returna tot prin transfer bancar direct în contul din care ați efectuat plata comenzii inițiale. 

Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?

Noi vom rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care primim returul. Suma îți va fi returnată prin virament bancar, în contul din care ai făcut plata, și aici se adaugă timpul de procesare al operatorului bancar. 

Contul meu: 

Cum mă pot înregistra?

Pentru a te înregistra trebuie să creezi un cont, tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de ”Contul meu” din bara de sus a site-ului și să complezezi informațiile de la secțiunea ”Înregistrare”.